Pages

Wednesday 6 November 2013

Final Exam !

ASSALAMMUALAIKUM

Esok dah bermulanya peperangan BESAR iaitu STPM bagi Penggal 3 bagi ekin.  Maka dengan esok (07/11/2013) akan bermulalah peperiksaan bagi subjek Pengajian Am (sidang pagi) dan Kesusasteraan Melayu Komunikatif (sidang petang) untuk minggu ni. Sehari ada dua subjek tu. Then sambung pula pada minggu depan 13/11/2013 Rabu untuk subjek Bahasa Melayu dan terakhir pada hari Khamis 14/11/2013 untuk subjek Sejarah.  Ok, habis sudah untuk Penggal 3 punya exam. Fuhhh ! Lega lah sikit. 


TAPI.....

Ada lagi exam taw. Haaa! yang nie untuk yang reseat paper pulak. Nasib baik lah reseat paper hanya dua hari dan dua paper sahaja. 25/11/2013 untuk subjek Sejarah Penggal 1 dan 28/11/2013 untuk subjek Bahasa Melayu Penggal 2. Sesungguhnya memang berdebar sangat untuk reseat paper nie. Agak-agak soalan apa lah yang akan keluar nanti? hmmm. 

Oklah itu saja jadual peperiksaan ekin untuk bulan nie. Semoga diberi ketenangan untuk jawab peperiksaan. Semoga ALLAH SWT terangkan hati, tenangkan fikiran dan memudahkan ekin untuk menjawab semua soalan peperiksaan nanti. AMIN !!!

Kepada rakan-rakan seperjuangan STPM, semoga berjaya buat anda semua. Do the best ! Bitaufiq Wannajah :D Kita jumpa di IPT nanti, InsyaAllah.


Bila tak ingat akan sesuatu, gosok belakang tengkuk dan selawat. Then, pejam mata ingat kuasa Allah. InsyaAllah menjadi.. -via Ustaz Haron Din-

Salam Sayang,
Tuan Punya Blog.
ⓛⓞⓥⓔ ⓨⓞⓤ.

No comments:

Post a Comment