Wednesday, 10 April 2013

Susah Senang Kita Bersama !

Allhamdulillah ! Lega sungguh bila kerja PBS Pengajian Am (PA) dah siap. Dah hantar pun seminggu yang lepas. setelah 2 minggu bersengkang mata menyiapkan kerja tersebut , lepas tue kena reject pulak. adoii ! sadiss nyer kena ! dah lah sampai blank otak punya pikir tak taw nak tambah patah perkataan kat mana bahagian dah. Sungguh memang menangis dah waktu tue. Tidur pun berapa minit jaa gara-gara nak siapakan kerja pbs tue. Pergi sekolah nasib baik maiantain jerh. Cuma member yang len muka tue macam-macam gaya gara-gara x cukup tidow. Alahai apadaa nasib kita kan . Tapi yang memang puji lah gengan kita semua nie memang bagus . Kita susah bersama. Ada yang tak siap or tak tahu member-member yang lain akan tolong. Wahh ! teserlah semangat bekerjasama di situ kan . Menangis pun bersama.  Nie lah nama nya  bersatu teguh , bercerai kita roboh .. Member-member kelas ekin memang terbaik lah . Hangpa memang terbaik lahh kawan ! i'm glad with all of u friends. Thanks you for being my friends . Sememangnya amat besar makna 'susah senang bersama' tue buat kita semua. Sungguh tak dapat diungkapkan bila dah selesai smua kerja PBS PA nie. Selama nie x pernah pun merasai nikmat apabila bekerjasama nie . tapi tahun nie kita dah buktikan yang semangat bekerjasama tue memang penting dalam kehidupan kita dan nikmat nya memang sukar untuk diungkapkan . Hanya orang yang bertuah sahaja mampu merasai nya. Jadi buat member-member ku Dia, Syuq, Dayah, Dayang, Atie, Atikah, Zaty, Anis, Azhar, Yan & Nasrul janji yea jangan ada seorang pun daripada kita yang nak berhenti daripada form 6 tue taw ! Kita bersama berjuang hingga akhir tahun nie . Kita sama-sama hadapi dugaan yang menimpa kita dengan tenang. Insyaallah kita mampu melakukan nya.


No comments:

Post a Comment