Tuesday, 16 April 2013

Allamdulillah, selesai sudah.

Assalammualaikum . hai selamat malam.

Allhamdulillah hari nie dah selesai satu beban yang ada. Nak tahu beban apa ? Nie haa pembentangan Pengajian AM nie. Fuhh ! pagi tadi sebelum pembentangan tue punya lah cuak habes, macam-macam dah pikir. cikgu nak tnya soalan apa? agak-agak boleh jawab dak? nanti bentang cukup masa dop? cikgu paham dak nanti bila aku bentang tue? markah banyk tak cikgu bagi ?Haisyh -,- banyak sungguh persoalan yang berada di minda ( eh macam lagu Najwa Latiff lah pulak) . HAHA. abaikan yang tue. Dup dap dup dap punya tunggu akhir nya sampai juga giliran ambo kena buat pembentangan. Nie yang gabra + cuak habes nie. terang punya lah terang, alih-alih masa tamat. HEHE . naseb baik ngam-ngam jew habes tue. Tanya punya lah tanya, naseb baik boleh jawab. ingatkan soalan tu mencabar minda lah sangat , rupa nya kacang goreng jerh . Eh ada kew kacang goreng ? ada lah kudd noh. Kalau tak tahu search jew Pak cik Google tue hah tak pun guna Mak cik Yahoo. Mereka sedia membantu. Eh apa benda yang dok mengarut nie ! Tapikan agar-agar agak-agak lah kan cikgu bagi berapa yea markah untuk ambo ? Tapi apa-apa pun, berapa markah tue berserah jew lah kepada ALLAH. Sesunguhnya Dia yang merancang segalanya. Harap-harap markah tak menghampakan lah nuh.

Okayy, see u next time, sweet dream, assalammualaikum :D

No comments:

Post a Comment