Monday, 10 December 2012

Akhirnya Dapat juga , Yeah !

Assalamulakum .. Hai Semua . Selamat Malam ...

Sekarang mood dah okay dah .. Dah kurang dah perasaan sentap ! frust ! sedih & seangkatan dengan nya tue .Nie semua pasal result temuduga SPA tue lah . Wat sepoi aja .Ingatkan boleh dapat tapi hampeh ! huh ..

Sebenarnya ekin nak kongsikan berita gembira dengan hampa semua nie .. Nak tahu x ? Mesti lah nak tahu kan ? kan ? Cuba hampa semua tengok gambar yang kat bawah nie . Alah yang ada gambar novel tue . Nampak kan ? Haa .. jadi malam nie ekin nak cerita pasal novel tue lah yang membuatkan ekin ceria balik . pandai kawan ekin nie ajak ekin teman dia beli novel , teros berubah mood tue . hehe. Novel tue ekin baru jew beli beberapa jam yang lalu .  Cewah ! haha

 ♥ SEBENARNYA ,SAYA ISTERI DIA !  ♥

 Dah lama ekin cari novel nie .Dulu masa novel tue ada duit pulak xda .Almaklum lah pelajar lah katakan . kena pandai berjimat lagi . Haa sekarang nie baru dapat beli . Tue pon nasib baik ada potongan harga + kad ahli (pinjam mak sedara pnya ). Boleh lah beli .Lagipon tgh cuti sekolah mana lah nak ada duit sangat . setakat berapa jew ada . Orang lain mesti dah lama belikan . yea lah sebab novel nie dah lama di terbitkan dah . Kalau x silap bulan 3 tadi kudd . Mungkin lah . Kalau nak  harga nya RM 30.00 bagi Semenanjung Malaysia manakala Sabah & Sarawak RM 33.00 .Muka surat sebanyak 897 helaian.
 ♥ Muka hadapan nya  ♥

 ♥ Muka belakang & Sinopsis  ♥

Sinopsis nyer kalau hampa nak baca hampa tengok kat gambar atas tue .Kalau x nampak pandai-pandai lah hampa cari ikhtiar sendiri. dah malas nak taip dah . lagi pun , hampa semua beli jew lah novel nie kan senang .Jadi hak milik sendiri lagi senang kan .Okay lah hampa semua sampai situ saja lah . Lagipon ekin nak sambong baca lagi novel tue . x habes lagi taw.. hehe
Assalamulaikum & Selamat Malam Semua....

No comments:

Post a Comment